فریبا داودی مهاجر از نگرانی معبر سایبری فندرسک درباره حجاب می نویسد

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 فریبا داودی مهاجر مشاور سابق آقای خاتمی در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاوروزیر علوم و مشاور وزیر ارشاد اسلامی دولت اصلاحات که اکنون به یکی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن تبدیل شده است و در جلوی دوربین برنامه پارازیت کشف حجاب کرد، امروز مدعیست مسئولان و فعالان فرهنگی ایران در موضوع حجاب و ساپورت دچار پارانویا شده اند.

داودی مهاجر در مقاله ای در سایت ضد انقلاب خودنویس به مطلب نگرانی معبر سایبری فندرسک از موضوع ساپورت و عدم توجه مسئولین اشاره می کند و می نویسد: "سایت «معبر سایبری فندرسکی» هم، یکی از بزرگترین مصیبت‌های امت اسلامی را لباس نازک دختران مسلمان می‌داند که حجم و رنگ و بدن آنها معلوم است و به خاطر کوتاه بودن و باز بودن باعث میشود بعضی اجزا بدن نمایان شود و تنگی لباس ها حجم بدن دختران را بیرون میاندازد. در این میان چیزی که قلب نویسنده را به تعبیر خودش به درد آورده و جریحه‌دار کرده، شدت استقبال بسیاری از زنان مسلمان از این لباس‌های زشت است، و اینکه آن‌ها در مقابل محارم‌شان و زنان دیگر به پوشیدن این لباس‌ها افتخار می‌کنند!"

فریبا داودی مهاجر از نگرانی معبر سایبری فندرسک درباره حجاب می نویسد

در ادامه داودی مهاجر وضعیت کنونی ایران را با کشور هایی همچون کره شمالی مقایسه می کند که در آن مردم باید لباس هایی متحد الشکل که دولت به آنها دستور می دهد بپوشند. اما انگار داودی مهاجر دچار آلزایمر شده و تاریخ کشور را از یاد برده است، آن زمان که برده سرسپرده، رضا شاه پهلوی قانون کشف حجاب را عملی کرد و لباس های متحد الشکل بر تن مردان و زنا کشور پوشاند تا جایی که چادر ها را به زور از سر زنان می کشیدو کلاه مردان را از کلاه پهلوی به کلاه شاپویی مطابق دستور اربابان خود تغییر داد و داودی مهاجر آنرا نظام کمونیستی نمی داند اما نظامی که 98درصد مردم به آن و قانون اسلامی آن رأی داده اند را نظام کمونیستی می داند. نظامی که در بحث پوشش مردم را آزاد گذاشته است و فقط با پوشش هایی که با قانون اسلامی کشور منافات دارد برخورد می کند. 

داودی مهاجر در این مقاله به روشنگری معبر سایبری فندرسک در خصوص فرناز عبدلی، طراح مد که با سازمان‌های جاسوسی دشمن به ویژه سرویس جاسوسی آلمان و عناصر ضد انقلاب در ارتباط می باشد اشاره می کند و آن را پارانویای می داند که تبدیل به یک هراس گسترده اجتماعی در ایران شده است. این طرز تفکر از طرف شخصی بیان می شود که داماد وی پس از افشای خیانت های خود بر علیه نظام و همکاری با دشمنانقسم خورده جمهوری اسلامی از ایران فرار می کند به عنصری ضد انقلاب در آمریکا تبدیل شده و همکاری هایش با سازمان های جاسوسی و سنای آمریکار را کتمان نمی کند و همین موضوع کاملاً نشان می دهد که در واقع چه کسی دچار پارانویا شده است.

از طرفی نقش خود خانم داودی مهاجر به عنوان یک جاسوس و ضد انقلاب را نمی توان نادیده گرفت. فردی که از یک خانواده بی حجاب بیرون آمده و خود را انسانی مذهبی و مقید نشان می دهد و وقتی بخاطر خوش خدمتی هایش در آمریکا پناهنده می شود دلیل پست ها و مقام هایش را تغییر قانون اساسی ایران بیان می کند، کاملاً نشان می دهد که تمام این اهداف به چه منظور و برای چه کسانی بوده است.

برای مشاهده مقاله داودی مهاجر در سایت خودنویس اینجا کلیک کنید.

نکته : جالب است که یک بدحجاب در آنسوی دنیا صدای معبر را شنید اما مدعیان در خاک خودمان صدای معبر را هنــــــــوز نشنیده اند.





:: بازديد از اين مطلب : 1648
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی